Meltdown

A régi freeblogos blogot próbálom áthozni.

Interferi

Ez a Tompa zseniális. Meghív egész Európából dubiózus minőségű előadásokat s közben be-be nyomja a saját színháza produkcióit, ezáltal a kontraszthatás által a kolozsvári társulatot fényezve. Ez az igazi PR.

A tegnap a temesváriak igazán próbáltak a Koldusoperával nagyot dobbantani, vért izzadtak, de bármily gyönyörű a hamvas, Pollyt alakító színésznő, pont olyan hamisan is énekelt.

Az aktuálpolitika belekeverése se sikerült túl finomkára, inkább égő volt. Nem baj, na.

Reklámok

4 responses to “Interferi

  1. Lolka december 7, 2007 16:58

    Tiszteltetem az egyeni velemenyed, de megkerdem: osszesen hany eloadast lattal eddig a fesztival keretben?

    • Bognár Zoltán december 7, 2007 17:07

      :))

    • nandika december 7, 2007 17:39

      4-et, ha beleszámoljuk a Gianni Schiccit is, amit nem a feszt keretén belül láttam. Sem a lengyelek, sem a spanyolok, sem a temesváriak láttán/hallatán nem éreztem, hogy le fogok petézni.

    • csuklanirossz december 10, 2007 15:53

      Én egyszer voltam színházban, de nem ment a stílusomhoz, úgyhogy inkább hagytam a dolgot, azóta jobban alszok és a vizeletem is tisztább.

Vélemény, hozzászólás?

